Followers

Friday, May 11, 2012

11.05.2012


Zar ovo ne zvuči istinito? 

Danas ćemo govoriti o temi samopoštovanja. Važnost toga ne može biti prenaglašena. Svatko od vas je izgradio budućnost sastavljenu od snova i želja koji su vaši koncepti boljeg i sretnijeg života. Većina vas se pita kada ćete vidjeti nekakav dokaz o tim stvarima u vašem životu.

Vaše stvarnosti, a istaknut ćemo da to znači vaše iluzije, izgrađene su oko vaših vjerovanja o mogućem. To je sustav kakav ste konstruirali i kao takvo je neoborivo. Stoga, da biste ostvarili promjenu u onome što vidite, trebate napraviti promjenu u onome u što vjerujete. To vam uopće nije novo. Ono što možda niste razmotrili, i što je vrlo efikasno korišteno protiv vas, jest da, ukoliko vjerujete da niste vrijedni ili ne zaslužujete primiti svoje snove, oni se možda neće niti ostvariti. To ‘možda neće’ zapravo je ‘oni nemaju dopuštenje’.

Koncepti krivnje i grijeha su vas veoma uspješno sputali. Slično, postavljanjem posrednika između vas i kakvim god imenom zovete svog Stvoritelja, odmah vam je oduzelo vašu vezu s vašom moći. Dopustite da predložimo novi predložak vjere koji vam predlažemo da pobliže razmotrite i usvojite koliko ste u mogućnosti.

Isprobajte kako vam odgovaraju ove istine. Ja sam stvoren/a sin/kćer najmoćnije stvaralačke sile univerzuma. Ja sam stvoren/a na NJegovu/Njezinu sliku. Stvoritelj mog bića je sama Ljubav. Stvoriteljeva ljubav je bezuvjetna. Stoga stvoritelj i mene voli bezuvjetno. To znači da bez obzira što sam učinio/la u ovom ili bilo kojem drugom životu, vrijedan/a i zaslužujem sve što će moj život i moj svijet učiniti boljim. Da li vam to ne zvuči istinito? Naravno da vam zvuči. Trebate napraviti još samo jedan sićušan korak. Oprostite si. Ah! Možda i nije tako sitan za vas?
Predlažemo vam da se povučete u sebe i sazovete sastanak. Pozovite svojg Stvoritelja, svoje više ja, svoju dušu i sve one koji su vas povrijedili i posjednite i sebe na jedan od stolaca. Sada odradite mali Ho-o-pono-pono. Svakome za stolom recite “Volim te. Žao mi je. Molim te, oprosti. Hvala.” Recite to iskreno, osobito sebi koji sjedi za tim stolom. Nakon toga trebali biste moći reći, osjetiti i vjerovati “Ja sam vrijedan/a i zaslužujem sve najbolje stvari u mom životu.”

Sve dok se iluzija u potpunosti ne sruši, a hoće, uvjeravamo vas da će vas borak u prostoru samopoštovanja i ljubavi prema sebi dovesti do posvemašnjih promjena vaših života, podižući teret nebrojenih godina beznađa. Sada, pogledajte svoje snove i želje, svoje nade za novi svijet, potpuno novim očima. Zakoračite s povjerenjem u vaše nove živote.

Mir i ljubav nek budu vaši, dragi prijatelji.







Channel: Roh Head

Izvor:
 arkanđel Mihael


http://oraclesandhealers.wordpress.com/

Prevela: Marijana Pontoni

No comments:

Post a Comment

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

stock photo : Croatian flag butterfly flying, isolated on white background

Ron Head - Mihael - CROATIAN