Followers

Monday, October 17, 2016

Croatian - Ohmnipure via Nancy Tate



Buđenje: Ohmnipure - 16. listopada 2016.

Kad bih ja bio vi, ja bih se oslonio na ono što je jednostavno, a time ja govorim o situaciji sa sredstvima na kojoj se radi. Dobra je ideja da živite svoj život u sadašnjem trenutku i da znate kako utjecati na način na koji će sustav sredstava teći. Ako ih svatko očekuje da budu oslobođena, ona će se usporiti jer će energija biti kao da je to već sve na svom mjestu. Ono na što mi obraćamo pozornost je ono što imamo sa sobom. Kad imamo to kod sebe, to postaje ta stvarnost a ne stvarnost koja se još uvijek čeka. 

Ima još! Ako sve to vidite kao svoj savršen život u ovom trenutku, onda će to i biti. Ako želite da vaš život bude više od onoga što je sada, morat ćete pričekati dok ne postane savršenstvo onoga što živite i stvarate u svom životu. To je pitanje življenja želje i saznanja da je proces u toku i da je kreiranje onoga što znate savršeno.

Ja ne kažem da se trebate zadovoljiti s onim što je u vašem životu upravo sada, fizički. Ja vam pokazujem da znate da sloboda onoga što želite je u izradi, i da je to u svakom trenutku. Tu se radi o slobodi s obzirom na prilagodbu koja dolazi sa svakim trenutkom. Vi imate slobodu da u trenu promijenite sve što želite i namjeravate. To je stvar saznanja da vam način na koji namjeravate živjeti svoj život omogućuje da vidite ono što je nabolji mogući način da živite svoj život i da osjetite jednostavnost procesa koji vas prosvjetljuje s moći stvaranja na način koji vam također donosi lakoću mira, radosti i ljubavi u svakom trenutku. 


Dakle, svi idu na stvaranje svojih poteza, poduzimajući korake, pronalazeći drugačiji način gledanja na ono što promatrate. Zadržite to, i krenite natrag, na stranu ili naprijed korak po korak u svako doba po vašoj želji. Ili jednostavno ostanite gdje jeste za sada dok ne dođe do vas da napravite još jedan potez koji bi vam mogao biti zanimljiv. Sve to je dio procesa, a sve to je dobro; sve to je kreativno na vama jedinstven način. Sve to zajedno rezonira na način koji pokazuje svima drugima što je potrebno da se dovede do kreacije koja je tu da je svi vi pojedinačno tumačite i živite. To je igra svemira, jer to donosi svakom od nas sposobnost da budemo kreativni i da saznamo kakav je to osjećaj zabavljati se, jednostavno davati stvarima smisao, i slijediti to kroz njih. Slijedite naše instinkte, i znajte da smo svi mi zajedno u ovome. To je vrlo zanimljiv, nevjerojatan način da se sve to skupa spoji kako bi išli dalje u život u savršenstvu koje smo svi mi stvorili. 

Mi smo kreatori našeg svijeta! Mi imamo moć da sve to dovedemo u Kreaciju u ljubavi za sav život.

Puno ljubavi, Nancy Tate



Preveo: Fredi

No comments:

Post a Comment

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

stock photo : Croatian flag butterfly flying, isolated on white background

Ron Head - Mihael - CROATIAN