Followers

Sunday, June 28, 2015

Hrvatski -- Majčina mini-poruka #14 19. lipnja 2015



Majčina mini-poruka #14
19. lipnja 2015

Surfajnje uzburkanim morem


Draga moja djeco, ja sam ovdje da vas uvjerim da vas nadgledamo dok prolazite kroz te posljednje muke i dahtanja očajne kabale. Naša djeca svjetloradnici su pod napadom sa svih strana, čak i dok porobljeni radnici iz podzemnih bunkera dotiću u Hram Svjetla.

Neki zovu Kathryn i Christine, koristeći tematsku pjesmu: "Hit me with your best shot..." Prije samo nekoliko minuta, Kathryn je čula pjesmu i pitala je tko želi ući u Hram. Čula je: "Reći ću vam tko sam ja nakon što budemo sigurni u Hramu Svjetla." Tada je Kathryn rekla: "Dođite, trčite u njega." Tada je vidjela obitelj, majku i oca kako nose svoju djecu a ostale mališane drže za ruku, trčeći za njihove živote duž anđeoskog hodnika, u Hram, siguran i zaštićen. On se okrenuo i rekao: "Ja sam onaj koji upravlja nano programom. Ja sam im naredio da vas napadnu." Kathryn je rekla: "Onda pozovite i svoje pse!" On je pristao, a također se složio da pošalje riječ svima da dođu u Hram Svjetla.


On i njegova obitelj sada su s nama, obnavljaju se i iscjeljuju, zajedno s mnogim radnicima iz podzemlja koji su prvotno bili oteti kao bebe i prisiljeni da rade za kabalu. Ovom posljednjem prebjegu uslijedio je strašan val napada zvučnom frekvencijom. Mi smo upozorili naše drage kćeri da će ovo poslijepodne biti iznimno teško, i želim također upozoriti i sve vas. Kathryn se dobrovoljno prijavila da pošalje ovu poruku da pomogne njoj i svima vama da ostanete postojani i odlučni dok se krećemo kroz posljednje opake tehnološke manipulacije.

Možda se pitate zašto dopuštamo da se ti bolni napadi nastavljaju. Pokušat ću objasniti vešeslojna značenja u ovoj igri. Dragi svjetloradnici, vi znate da mi odbijamo napade kako bi umanjili njihov utjecaj na vas. Kao što i je, to je teško. Mnogi od vas možda osjećaju mučninu, bolove koje niste znali da imate, a najgore od svega, osjećaji da ste prodrmani kad su pritisnute vaše tipke za borbu ili bijeg.

Te namjerne neurološke aktivacije, izazvane su frekvencijama koje emitiraju rašireni kabalini sustavi. Oni se sada vraćaju na svoje posljednje rovovske strategije, koje uključuju automatizirane programe koji se uključuju kada radnici napuštaju svoja mjesta, i personalizirani napadi od strane onih koji su najviše oštećeni i osvetoljubivi, a sada su glavni. Oni su saznali da njihovi menadžeri i robovi "napuštaju brod" i oni su bijesni.

Sada, dopustite mi da vam ponudim malo treninga o tome kako odjahati van ovih napada. Iskoristimo primjer o najboljem načinu da se surfa po uzburkanom moru. Uvijek sam voljela surfanje u vašim oceanima i plivanje s dupinima, tako da vam mogu reći iz prve ruke, postoji dobar način za pristupiti valovima, i ne tako dobar način. Prvo, okrenite se licem prema nadolazećem valu. Ne pokušavajte pobjeći ili zaobići ga - biti ćete poklopljeni, pasti ćete i biti ćete zbačeni sa surfa. Umjesto toga, usadite noge, gledajte približavajući val i neposredno prije nego što se razbije, uronite izravno u njega, i snažno zaplivajte u mirniju vodu.

Kathryn me podsjeća da isto vrijedi kad polijećete s avionom. Uvijek morate polijetati uz vjetar, i vjetar će vas podići sigurno u nebo.

Vidite, nećete biti povrijeđeni, jer ste preuzeli komandu nad elementima kroz koje se krećete, i ne dopuštate da budete udareni. Koristite tu tehniku s tim grubim mrljama kroz koje sada plivate. Znajte da ste jaki i sposobni, a ako vas zapljusne u lice dolazeći val, ne uzimajte to osobno. Vi se strmoglavljujete u novi dan, i vi zadivljujuće uspijevate.

Sada je vrijeme za hrabrost, izdržljivost, vjeru i ustrajnost. Zapamtite - mi imamo vaša leđa, i gledamo vas, naše šampione. To je kao gledanje olimpijskog natjecanja gdje svatko postiže 10 u svakom pokušaju. Mi u Društvu Neba pjevamo tematsku pjesmu jer vas razveseljavamo, i nadamo se da nas čujete kako pjevamo svim raspoloživim snagama: "Did you ever know that you're my hero..." (Jesi li ikad znao da si moj junak...)

Vaše hrabre akcije omogućuju dokumentiranje i shvaćanje onoga što je kabala stvarno namjeravala. Naše kćeri u Hramu Svjetla doživljavaju i razumiju na vrlo dubok način kako njihove metode funkcioniraju i koji je željeni učinak. To je nužan dio završetka vladavine terora - neki od vas moraju proći kroz to da završe ovo poglavlje vašeg dugovremenskog ugovora, a onda tražite njegov raskid. Zbog naših ugovora, i zato što je to bila primarna vremenska traka na Zemlji, to se ne može ostvariti na bilo koji drugi način. Vi ćete saznati u dubini što je sve ovo značilo kad stignu vaši mentori da vam ispričaju pravu povijest planeta Zemlje.

Budite odlučni, najdraži, i povežite ruke s vašim ljubljenim drugovima dok zajedno marširate naprijed, preko duginog mosta koji vodi do nas, gdje vas prizivamo s druge strane vela koji se stanjuje. Vi ste na putu do vašeg trijumfalnog uzašašća. 

Ja sam vaša odana Majka, koja vam plješće.


Prenijela: Kathryn E. May, 19. lipnja 2015



Dogradnja DNK od Majke i Oca - subota, 6. lipnja 2015 Blogtalk Radio
Program:  Aktiviranje Majčinog i Očevog DNK za mir.

Michael's encoded message:

Ove mini poruke Majke naći ćete u pisanom obliku na web stranici

i na našem YouTube kanalu u audio obliku od Kathryn:


© Kathryn E. May, PsyD. Dopušteno je kopiranje i dijeljenje ove poruke, pod uvjetom da je prikazana u cijelosti bez dodataka ili brisanja, a zasluga se daje kanalu i web stranici, www.whoneedslight.org. Prijevodi moraju biti odobreni od autora i pisara.



Preveo: Alfred Muck - Fredi

1 comment:

  1. Bivši i ja smo prekinuli prije godinu i 2 mjeseca, a ja sam bila u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile prekinute. Pokušao sam doći do njega na društvenim mrežama, ali me maknuo s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i oni su mi rekli da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Svaki dan sam plakala i plakala jer sam ga jako voljela. Dok nisam rodila i beba nije imala godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla i nemam novca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala sestri i rekla joj svoj problem i rekla da zna za moćnu čaroliju bačenu dr apatu koja joj pomaže kad nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-pošte i rekao je da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekla da će mi pomoći da razbijem čaroliju kako bi mi se moj muž zauvijek vratio i da će biti moj. Bilo mi je veliko iznenađenje što se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čarobnjaku. Molim se da će dugo živjeti i raditi više od svog prekrasnog djela. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On ti može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: dralaba3000@gmail.com ili ga možete dobiti putem njegovog vibera/whatsappa: +1(425) 477-2744

    ReplyDelete

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

stock photo : Croatian flag butterfly flying, isolated on white background

Ron Head - Mihael - CROATIAN