Followers

Sunday, July 1, 2012

28.06.2012





Ja sam Paul Venecijanac, prosvjetljeni majstor treće zraka, ružičaste svjetlosti. Nisam govorio neko vrijeme, no moja energija i ljubav su uvijek uz vas.


Molim vas, prenesite svima na vašem svijetu koji u ovo vrijeme rade na vašem svijetu moju vječnu podršku i zahvalnost za njihov trud. 


Prosvjetljeni majstori su svi sada ovdje i uključujemo se u slanje sve više sve intenzivnijeg svjetla u vašu sferu. 


To ponekad možete opaziti kao svjetlost duge, raznobojne iskričave zrake svjetla. Možete osjetiti i žmarce dok stigne do DNA vaših tjelesnih stanica. 


Najvažnija stvar je da je rezultat toga da će vaša tijela moći primiti više energije multidimenzionalnih bića, vaših potpunih sebstava. 


Neki su se već sjetili da prizovu to jedinstvo. Mnogi još nisu. Molim vas da to razmotrite, moja draga braćo i sestre. I to je istina. Molim vas da volite sebe. Kada meditirate i molite se, izrazite to. 


Ovo je kraj moje kratke poruke. Bit ću zadovoljan promatrati čuda koja vam se događaju. Mi smo sada vrlo, vrlo blizu vama. 


Molim vas da ne okljevate tražiti ukoliko želite ljubav i iscjeljenje. Ovdje smo da vas podržimo u svim težnjama. 


Budite blagoslovljeni u svjetlu Stvoritelja. Razgovarat ćemo ponovo. 



Kanalizirao: Ronald Head



Prevela: Marijana Pontoni


We are looking for volunteers wishing to post at these blogs, if possible with some previous experience. Please contact curadora64@gmail.com

No comments:

Post a Comment

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

stock photo : Croatian flag butterfly flying, isolated on white background

Ron Head - Mihael - CROATIAN